Tule tutustumaan!

Kahvakuula, patteritreeni


Fiiliksen taattua kahvakuulaosaamista tulee täydentämään tavoitealuetreenin lisäksi patteritreeni, jonka tarkoitus on tuoda kahvakuulailun osa-alueet yhteen. Kestävyys, lihasvoima, liikkuvuus ja tasapaino haastetaan kokonaisvaltaisilla heilautus- ja lihaskuntoliikkeillä.

Tunnilla lämmitellään yhteisesti 10 min ajan, jonka jälkeen tehdään liikepatteri kuntopiirinomaisesti omalla paikalla. Koska liikkeet on suunniteltu haastamaan kehoa monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti, liikkeistä annetaan paljon vaihtoehtoja, jotta jokainen saa tehtyä itselleen sopivan treenin. Lisäksi ohjaaja antaa palautetta ja kannustaa, sekä ohjeistaa tekniikkaa myös kädestä pitäen.

Patteritreeni

Alkulämmittely 10′

PATTERI I x3

Liike 1 45′
Liike 2 45′
Liike 3 60′

PATTERI II x3

Liike 1 45′
Liike 2 45′
Liike 3 60′

PATTERI III x3

Liike 1 45′
Liike 2 45′
Liike 3 60′

Jäähdyttely 3 min.